Politică de Retur

LIVRAREA COMENZILOR 

În situaţia în care LAB22 nu este în măsură să livreze cumpărătorului bunurile comandate şi achitate în avans, din motive obiective şi care nu depind de companie, cumpărătorului i se va restitui integral suma plătită. Într-un astfel de caz, suma integral plătită se referă la cheltuielile efective suportate de client.

 

Timpul de livrare

Perioada standard pentru livrare este de 1-5 zile. Cumpărătorul trebuie să accepte o posibilă prelungire a perioadei de livrare datorată întârzierilor provocate de producător sau a unor evenimente neprevăzute şi care nu depind de LAB22, în conformitate cu Ordonanţa nr.21/1992, privind Protecţia Consumatorilor, cu modificările ulterioare.

Fac excepţie de la perioada standard de livrare cupoanele de cadou comandate, care vor fi livrate prin e-mail instant, în urma finalizării procesului de confirmare a comenzii.
Bunurile livrate vor fi însoţite de factură, care serveşte ca document financiar, dar şi ca document privind garanţia, cu excepţia cazului în care se prevede altfel. Folosirea de către client a unui cupon de cadouri pentru achiziţionarea bunurilor, se va regăsi în mod corespunzător în cadrul facturii.

Cumpărătorului i se cere adresa pentru livrare, la completarea comenzii.

Dacă bunurile dorite nu sunt disponibile sau în acest timp au apărut probleme privind efectuarea livrării, reprezentanţii LAB22 vor informa fără întârziere clienţii folosind datele de contact existente.
Dacă bunurile nu sunt primite de client în timpul stabilit pentru livrare, şi nu a fost contactat de LAB22, clientul poate da telefon la 0747079323 sau contacta LAB22 prin e-mail la adresa lab22.mediacr@gmail.com.

Transportul, ambalarea si termenii de plată

Bunurile cumpărate sunt trimise ambalate în mod corespunzător, iar plata se efectuează potrivit metodei alese de cumpărător. Pentru fiecare comandă, taxa de transport este indicată separat. Trebuie avut în vedere că taxa pentru transport este suportată de cumpărător.

LAB22 păstrează dreptul de proprietate asupra bunurilor până când preţul complet al bunurilor este plătit.
Orice alte costuri legate de transport ce intervin între transportator şi client după ce bunurile au fost livrate de LAB22 vor fi achitate de cumpărător.

În situaţia în care clientul alege plata online, tranzacţia va fi procesată prin PayU. LAB22 nu solicită şi nu stochează niciun fel de informaţii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale cumpărătorului. Aceste informaţii sunt strict confidenţiale şi sunt procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plată online.

De asemenea, în cazul plăţilor online, LAB22 nu este/ nu poate fi facută responsabilă pentru orice alt cost suplimentar suportat de client, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de banca emitentă a cardului acestuia, în situaţia în care moneda de emitere este alta decât RON. Responsabilitatea acestui fapt cade în sarcina clientului.

Modalităţi de livrare

Livrare se face prin FAN courier. Se acceptă ridicarea bunurilor de către cumpărători de la sediile LAB22.

Taxa de livrare
Livram in mai multe tari iar taxa de transport difera in functie de tara de destinatie. 


Livrare gratuita pentru anumite produse
Nu ratați promoțiile regulate pentru livrare gratuită! Căutați produsele cu eticheta "Livrare gratuită" în lista de produse și nu veti mai plăti taxa de livrare. Pregătim regulat diverse promoții cu livrare gratuită la anumite categorii de produse - trebuie doar să atingeți o limită stabilită și nu va trebui să vă mai faceți griji pentru costurile de expediere.

POLITICA DE RETUR

Înlocuirea produsului

Începând cu momentul în care ați intrat în posesia produselor comandate, venim în sprijinul dumneavoastră oferindu-vă posibilitatea ca într-o perioadă de 14 zile calendaristice, să procedați la înlocuirea produselor achiziționate din cadrul magazinului nostru online, prin completarea corespunzătoare a formularului prevazut ca model în Anexa nr. 1 a prezentei informări. Formularul la care facem referire, însoțit de produsul a cărui înlocuire este intenționată, trebuie expediate cu conținut declarat (tip produs și nr./data factură achiziție) și posibilitate deschidere colet la destinatar pentru verificarea conținutului, prin servicii de curierat la alegerea dumneavoastră, în termenul de 14 zile calendaristice sus-indicat, la adresa Str. Amiral Horia Măcelariu nr 83, București, Sector 1, România. În sensul celor specificate și în limita stocului disponibil de la data primirii cererii, înlocuirea produselor dorite va fi efectuată în condițiile în care acestea îndeplinesc condițiile/cerințele de conformitate similare celor din momentul în care dumneavoastră sau terță persoană destinatară a intrat în posesia produselor expediate de compania noastră.

În contextul îndeplinirii cumulative a condițiilor/cerințelor de conformitate la care facem referire în prezenta secțiune privind înlocuirea produsului, invederam ca acestea sunt cu titlu exemplificativ: produsul să nu fie în tot sau în parte murdar, modificat, degradat, deteriorat sau distrus, să nu fie reținute urme de purtare sau de spălare a produsului și nici mirosuri neplăcute, etichetele sau înscripțiile produsului să fie intacte, îndeplinirea oricărei alte condiții/cerințe de conformitate existente la data intrării în posesia produsului în cauză. Produsul poate fi probat însă nu poate fi purtat. Orice cost de transport tur (numai dacă ați optat pentru o altă modalitate de transport decât cea standard practicată de comerciant) – retur prin servicii de transport cu deschiderea coletului la livrare în scop de verificare (va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor) și diferența pozitivă de preț între produsul destinat înlocuirii și cel înlocuitor va fi suportată de consumator, excepție făcând cazul în care compania noastra âși va exercita dreptul să suporte individual, integral sau parțial, aceste costuri. Menționăm că produsele cu privire la care este exercitat dreptul de înlocuire nu pot fi transmise prin servicii postale obișnuite care nu permit deschiderea coletului pentru a fi verificat de compania noastră în momentul livrării.

În prealabil îndeplinirii procedurii de înlocuire, vă rugăm să ne transmiteți intenția dumneavoastră la adresa de e-mail lab22.mediacr@gmail.com. Personalul companiei noastre este pregătit să vă ofere sprijinul necesar, sens în care în prealabil vom confirma primirea cererii transmisă de dumneavastră!

 

Retragerea din contractul de vânzare-cumpărare

Începand cu momentul în care ați intrat în posesia produselor comandate, aveți posibilitatea ca într-o perioadă de 14 zile calanderistice, sî vă manifestați dreptul de retragere în tot sau în parte din contract potrivit dispozițiilor O.U.G. nr. 34/2014 aflată în vigoare, prin completarea corespunzătoare în acest sens a unei declarații neechivoce (vezi forumular model B în Anexa nr. 1 a prezentei informări). Formularul la care facem referire, însoțit de produsul a cărui returnare este intenționată și copia xerox a facturii fiscale care atestă achiziționarea acestuia, trebuie expediate cu conținut declarat (tip produs și nr./data factură achiziție) și posibilitate deschidere colet la destinatar pentru verificarea conținutului, prin servicii de curierat la alegerea dumneavoastră, în termenul de 14 zile calanderistice, sus-indicat, la adresa Str. Amiral Horia Macelariu nr 83, București, Sector 1, România.

Pentru a respecta termenul limită de retragere este suficient să ne trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. În sensul celor specificate, returul produselor dorite va fi efectuat în condițiile în care acestea îndeplinesc condițiile/cerintele de conformitate similare cu cele din momentul în care dumneavoastră sau terță persoană destinatară a intrat în posesia produselor expediate de compania noastră. În contextul îndeplinirii cumulative a condițiilor/cerințelor de conformitate la care facem referire în prezenta secțiune privind retragerea din contract, invederam ca acestea sunt cu titlu exemplificativ: produsul să nu fie în tot sau în parte murdar, modificat, degradat, deteriorat sau distrus, să nu fie reținute urme de purtare sau de spălare a produsului și nici mirosuri neplăcute, etichetele sau inscripțiile produsului să fie intacte, îndeplinirea oricărei alte condiții/cerințe de conformitate existente la data intrării în posesia produsului în cauză. Produsul poate fi probat însă nu poate fi purtat. În contextul îndeplinirii cerințelor și condițiilor prevazute în paragraful anterior, în termen de 14 zile calanderistice de la data primirii formularului de retragere însoțit de copia xerox a facturii fiscale care atestă achiziționarea acestuia produselor în cauză, vă rambursăm contravaloarea achitată în baza facturii fiscale aferente. Expediați produsele către adresa de livrare mai sus menționata a companiei noastre fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele în starea conformă din momentul în care vi le-am livrat.

Contravaloarea produselor achitate prin numerar la livrare în modalitatea ramburs, va fi returnată în contul bancar indicat obligatoriu de dumneavoastră în cuprinsul formularului de retragere.

Sunteți responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor, precum și pentru orice cost de transport tur (numai dacă ați optat pentru o altă modalitate de transport decât cea standard practicată de compania noastră) – retur prin servicii de transport cu deschiderea coletului la livrare în scop de verificare (va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor), exceptie făcând cazul în care compania noastră își va exercita dreptul să suporte individual, integral sau parțial, aceste costuri. Menționăm că produsele cu privire la care este exercitat dreptul de retragere din contract nu pot fi transmise prin servicii poștale obișnuite care nu permit deschiderea coletului pentru a fi verificat de compania noastră în momentul livrării.

În prealabil îndeplinirii procedurii de retragere din contract, vă rugăm să ne transmiteți intenția dumneavoastră la adresa de e-mail lab22.mediacr@gmail.com. Personalul companiei noastre este pregatit să vă ofere sprijinul necesar, sens în care în prealabil vom confirma primirea cererii trasnmisă de dumneavastră!

Termenele la care facem referire în prezenta notă de informare a Consumatorilor, sunt exprimate în zile calendaristice. Termenul de retragere din contract sau de înlocuire a unui produs, curge din ziua următoare în care ați primit produsele comandate. În cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, termenul se prelungește până în prima zi lucrătoare care urmează.

Această notă de informare este valabilă exclusiv pentru achiziționarea produselor din magazinul online al companiei noastre și poate să difere cu privire la alte proceduri aplicabile magazinelor noastre fizice. În prealabil efectuării unei comenzi online, vă rugăm să citiți integral prezenta politică de retur. Prin transmiterea unei comenzi online sunteți în mod expres de acord cu politica de retur prezentată, formularul de înlocuire/retragere prezentat ca model în Anexa 1, precum și cu toate costurile suplimentare care ar putea fi retinuțe în sarcina consumatorului, acestea facând parte din condițiile contractului de vânzare-cumpărare în forma simplificată încheiat cu compania noastră.